Det har varit....

Fint väder hela långa helgen och jag har tillbringat den inomhus....Har jobbat hela helgen....
Igår så var det en mysig kväll hemma hos vickan men en kort sådan för min del....För ni vet väl att fint folk kommer alltid sent till fester ;)
Bestämd tid var runt 20:00 men jag deltog kl 22:00 haha....Jaaa vad ska man säga det ligger i mina gener det dära....Ni som känner mig blir väl inte så förvånade =P
Hos vickan så att en massa gamla klasskompisar....Det var kul att ses igen girls=D
Vi borde synas oftare....

Det var väldig kul hos Vickan enda tills Sara bestämde sig för att köra en liten breakdance inför alla då hon stukade sin tumme och höll på att svimma....
Vad lärde vi oss av detta nu då Sara??!!
JO!, kör aldrig en breakdance när du har druckit några glas...Haha....



Madde har varit på besök i helgen också min rikitga tvillingsjäl....







Vickan föll också för att klippa lugg....Så nu är vi the LUGGS....

Patty var rutig som ett schackbräde i en sexig byxdress ;)

Nää nu ropar Mr. Bed på mig att det är dags att sova en stund innan morrondagen gryr....
Natti natti <3


Kommentarer
Postat av: Sara

DET lär aldrig hända igen!! Aj aj!! :-)

2010-04-12 @ 16:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0