Glad Påsk dårra!!!!

Idag är det verkligen vår ute....Jag har precis varit ute och sprungit en runda här ute i Kaxholmen....Det finns nog ingen skönare träningsform än jogging, löping utomhus....Att andas in frisk luft ock känna sig fri...Eller aaa fri och fri, det känns bra i alla fall...Mina ben känndes som stora limpor ett tag men nu är det bättre för nu känner jag dom inte alls =P


Detta springer jag i just nu i vår....

        

Denna tröja/jacka är den skönaste och bästa jag har ägt...Den är ny från Newline för våren....Jag var lite skeptisk mot luvan innan men den väger ingenting och inte i vägen för fem öre....Så om ni är sugna på denna härliga tröja/jacka så finns den hos mig på TS....

   
Finns i denna ljuvliga färg också....

Nu ska jag duscha sedan ska jag ut i solen en liten stund och njuta av det fina vädret innan jag beger mig hem mot stan igen för att umgås med vänner och Mr Vin....


GLAD PÅSK på er!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0