I did it....

Nu är jag stolt över mig själv....Idag så har jag cyklat från Jönköping till Gränna och det är en jädra bit att cykla när man inte är cyklist....Herregud vad det blåste....I en nedförsbacka så blåste det så att jag höll på att blåsa ner i diket haha, det hade ju varit en syn =P


Hjälm är ett måste!


Som sällskap så följde Kotten på jobbet med mig så jag slapp att cykla själv....Det är ju lite ovant att cykla med spd-pedaler och cykelskor....Man sitter ju fast för tusan....Panik, panik....Men det gick jätte bra i det stora hela i alla fall förutom när jag väl kom hem och skulle clipsa loss så glömde jag ett lossa på min vänsterfot så jag trillade rätt in i husväggen haha....Tur att inte cykeln slog i....



Vi hade väldigt roligt på våran färd även att det var för jävla kallt och blåsigt...Nu ska jag tappa upp ett vramt skönt bad efter att jag har stretchat....Tack gode Gud för Vaselin och Cykelbyxor....Ont har jag nu vill jag lova men jag kan fortfarande sitta ner....Vill inte ens tänka på hur ont jag hade haft om jag inte hade haft vaselin och cykelbyxor....

   
   

Ikväll ska jag hem till Fia och Linus på inflyttningsfest...Det kommer bli såååååå kul....Och jag kan ju lova att det inte blir några höga pumps för min del....Nopp, det blir platta bekväma bellerina skor....Annars kommer jag inte kunna gå eller dansa nåt alls haha...

<3


Kommentarer
Postat av: fia

Va fin du är :) nästa gång vill jag hänga med :) syns sen..

2010-04-17 @ 16:13:42
URL: http://fiathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0