Rooooompaaaaa....

Idag när jag stod i kassan så kom det fram en kille som jag tyckte kände igen men kunde inte placera ifrån vart....Efter någon sekund så kom jag på det....Det var ju Sean Banan från Cirkus Möller....







Sean lutar sig över disken och säger: Alexandra vad ska du göra ikväll??
Jag tänkte hur fan kan han veta vad jag heter?! Sedan kom jag på det NAMNBRICKAN =P
Jag svarade att jag inte skulle göra något speciellt....

Sean: Men Alexandra, vill du gå på Cirkus Möller ikväll??
Jag: Jaaaa why not??!!
Sean: Du kan väl kolla runt lite på jobbet om det är några som vill följa med??
Jag: Absolut....

Jag sprang runt på jobbet och fick det till 14 st....
När jag gick tillbaka till gänget med Sean, Hasse och deras Dj Steven så sa jag: Jaaa det var ju några stycken som vill hänga på dåva....
Sean: Hur många blev ni??
Jag: 14 st så det blev ju rätt många....
Sean: Aaaa det var ju en del....
Jag: Men smålänningar du vet, Snåla som fan...Gratis är gott....
Sean: Jag tänkte det, du sa det...
Sedan bröt dom ut i gapskratt....

Sean skrev upp mig på listan för fribiljetter ;)
Nice som in i....Innan dom skulle gå så sa Sean: Du Alexandra, du ska få se mycket ROOOOOOMPAAAA ikväll jag lovar....

Snacka om en perfekt avslutning på fredagen....


Checka in när Sean besöker friskis och tjockis ;)
http://www.youtube.com/watch?v=UoiOt6t6KeQ


Nää nu ska jag sussa det blir en lång dag imon gott folk....Bilder kommer komma upp om vad morrondagen består av haha...
Natti Natti...
<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0