Snubblade....

På mållinjen....


Jag är så ledsen, förbannad, besviken, arg och irriterad....Men mest ledsen....Ni vet när man har kämpat så in i helvet hårt för något man vill ha och förtjänar och inte får det....HUR ledsen blir man inte då??!!



Det känns så så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA tungt....Hur mycket tid och energi har man inte lagt ner på allt detta under det senate året lixom....Näääääää jag måste ut och springa av mig lite aggression efter SHF annars kommer jag inte kunna sova sedan....Usch jag är så ledsen....Jävla skit....



Snacka om att jag tycker synd om mig själv nu....Så illa är det faktiskt och jag brukar inte vara en sådan person som går och nöter saker och ting utan skakar av mig det....Men detta är inte riktigt så lätt...

Jag har ju min och Vickans resa att se fram emot i alla fall....


Kommentarer
Postat av: Vickan

Gumman då, tror jag vet vad det handlar om... Vi får prata imorgon ;-) Massa kraamar

2010-04-12 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0