Step, Step.....

I LÖÖÖÖVE it....Jag blir alltid så glad när jag har kört step....Energin går inte att beskriva när "rätt" låtar döööönar ut ur högtalarna och man bara kör på så att svetten bara rinner nerför pannan härligt, härligt....
Fast jag svettas aldrig så mycket så jag vet knappt hur det känns haha....


Imon så ska jag och Fia på spinning kl 06:45....Vi måste ju sätta i gång med träningen nu på högvarv om vi ska palla att cykla tjejvättern....Tjejvättern är rätt långt ändå, hela 10 mil...Oh Herregud hur ska detta gå...



Nää nu är det allt dags för skönhets sömn....Eller aaa skönhet lär jag ju aldrig få utav sömn  tyvärr men man kan ju alltid hoppas =P
Natti, Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0