Helgen....

Helgen har bestått av jobb, jobb och jobb....Jobbade till och med några timmar på min lediga dag i fredags....Men jag tycker om mitt jobb så att det gjorde inte så mycket, jag menar man ställer ju upp för laget ;p

Jag fick en liten pause igår efter jobbet i alla fall hemma hos Limpan och Fia med sällskap av Nermis....


Gulli, gull då....



Nermis försöker se helt oberörd ut när jag ska fota men hon anstränger sig som in i tusan för att se sååååå snygg ut som möjligt ;)




Tänkte kolla in så att allt stod rätt till inne på jobbet också kl 01:05....Man vet ju aldrig om det är någon som får för sig att handla mitt i natten....

Jag och Nermis begav oss till ett fullsmockat Karlssons för att skaka rumpa lite, det gick ju sådär....Vaknade upp med världens hjärnvärk idag efter gårdagens vin drickande....Jag får skylla mig själv haha....






Näää nu ska jag sussa för det blir en låååååååång dag på jobbet imon....Och efter jobbet så är det träning som gäller....Det är den högsta växeln som kommer att ligga i, ett tag framöver nu....


Peace Out!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0