Hobbsurf =)

Ok jag ska berätta lite om mitt "problem" jag hade på semestern på Kreta....Som ni vet så åkte jag ju dit själv med mina päron utan min syster och bror....
På hotellet som vi både på så hade vi halvpension vilket innebär att det ingår frukost och sen middag på kvällen....Det var en jätte stor buffé med massa gott....Oooooh deras vattenmeloner var ljuvligt goda....Surt att de inte är lika goda i Sverige....
I alla fall så första dagen när vi skulle äta så gick mamma och pappa för att hämta mer mat medans jag satt kvar vid bordet och mummsade på vattenmelon....Rätt som det var så fick jag en väldigt vänlig smekning på min axel ner över ryggen....Där stod en servitör och sa: Hello Princess....Det första jag tänkte var att näääee, ska servitörerna vara lika jobbiga här som i Turkiet?!! Gaaaaah....Och tänk så rätt jag hade också....


Varenda gång vi skulle käka så kom han fram så fort mamma och pappa inte var vid bordet eller när jag plockade mat själv....Herregud vad är grejen?! Vad tror dom egentligen?!

Han frågade mig varenda dag om vi kunde gå på disco och dricka drinkar, han ville möta mig utanför hotellet efter hans pass, han vill gå till beachen osv....För det första så säger man inte DISCO på 2000-talet, för det andra så vill man inte gå ut med en servitör som är ett huvud kortare än en själv, för det tredje så kan man inte bada ihop för när jag har huvudet ovanför vattenytan så är han under vattenytan för länge sen....Not Working liksom....





Jag och pappa satt och pratade om vad servitören liknade för något slags ting....Jag sa att om målar honom blå, sätter på en vit luva och vita tofflor så är han sjukt lik en smurf....
Ni vet liten men med en STOR näsa haha....

  


Men servitören liknade något mer....Det tog några glas vin innan jag kom på det....En HOBBIT som i Sagan Om Ringen filmerna såklart....



Servitörens nya smeknamn blev då därefter HOBBSURF!!!!
Haha =D


Nää nu ska jag sussa....
Peace Out!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0