I'm Back....

Jaaa hur ska jag förklara den deppande känslan när vi landade igår i GBG????
Det går inte ens beskriva den sorgsna känslan jag kännde när jag tittade ut och såg en grå himmel istället för klarblå....Usch varför kan vi inte ha sommar och sol i alla fall i 6 månader om året????
Alla blir så mycket gladare av lite sol och dagsljus....Men vad ska man göra mer än att be till vädergudarna detta dilemma??!!


Visst ser det lockande ut ;)
I detta härliga varma hav tillbringades många timmar....Jag vill hoppa i nu, nu, nu, nuuuuuuu....


Jag tänkte att jag ska berätta lite om min resa i varje inlägg jag gör för det kommer att bli lite längre inlägg då....


Nu är det endast 2 dagar kvar av ledighet sedan är det back to work again....Det känns både skönt och jobbigt på samma gång....Jag ska sätta igång och träna ordentligt efter att min förkyldning har gått över är en sak som är säker....Jag har klarat mig utan att bli sjuk dom 2 sista resorna jag har gjort men denna gick inte undvika på grund av att vi har haft 50 grader ute i solen, 30 grader i poolen och i havet och en svinkall dusch så då blir resultatet minst en förkyldning....

Nu ska jag ner i tvättstugan en stund sedan måste det inhandlas mat för mitt kylskåp är lika tom som min plånbok just nu och den är tom ska ni veta....

Peace Out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0