Latmasken!

Nää vet ni vad nu måste jag ta och skärpa mig....Jag som var så duktig och var ute och sprang och tränade var och varannan dag har hamnat helt på latsidan....LATMASK kallas det....



Detta är nog för att jag har semester och därför inga tider att passa vilket är sååååååååååå underbart skönt....Men detta är inte bra för min kropp känner jag ju....Den blir allt mer och mer lik en brylépudding och då är det illa....Näää från och med imorron så ska jag för det första gå upp i tid sedan ut och springa så långt jag bara orkar och om det regnar så får jag gå till Fisis och Fläskis istället....Inga undanflykter här inte....

På kreta så ska jag i alla fall ta morronrundor varje dag i värmen *nice*




Kolla in Jim Carey haha....

 

Jag känner mig redan peppad =p

Peace out!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0