Man blir ju irriterad!

Igår så var jag och köpte en mascara på Kicks....Damen som hjälpte mig var jätte trevlig och frågade en massa om vad jag har haft innan och så vidare....Det enda kravet jag hade var att mascaran INTE ska vara vattenfast....När jag började packade ner allt som jag ska ha med mig på semestern så vad tror ni jag ser????

Jooo det står Waterproof på mascaran!!!!

Herregud asså när man väl får hjälp så får man fel i alla fall....Jag gick tillbaka med kvitto och allt men fick inte byta även att den inte var öppnad....Jag sa ju till och med att jag hade fått hjälp av en expedit med mascara, men icke då....Jag fick inte byta till den "rätta" mascaran....Blir man irriterad eller????????!!!!

Så jag cyklade till Ica Maxi och fick köpa en ny mascara plus remover för vattenfast mascara också....Så då var man 200 kr fattigare =(





Jag ska aldrig be om hjälp mer....Problem löser man bäst själv =P

Peace Out!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0