Nya mål!

Ok nu är det dags för nya mål till hösten =)

Mitt mål största är att testa nya träningsformer....

Det första jag har tänkt att testa är:

Zumba


 Detta är Zumba Hip Hop style men det finns ju inte här i lilla Jönnet....

 
Det andra jag ska testa är:

Tennis





Det tredje är:

Bodyjam


 Ok denna nivån lära vi ju inte ha här heller men jag får ta det som finns....Jag tycker det borde finnas MER DANS ÅT FOLKET i Jönnet...

 Jaaa detta får jag ta tag i när semstern är över sedan och man är tillbaka i vardagen igen....

Det blev inget besök på Fisis och Fläskis idag för det var för mycket folk och jag blir så sur när jag får stå och vänta på maskinerna BUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!
Ska göra ett nytt försök imon lite tidigare....
Det fick bli en joggingtur idag igen men det var skönt =)



Peace Out!
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har faktiskt för mig att zumba finns på sense i jönnet.

2010-08-05 @ 10:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0