Regning helg....

Helgen har varit väldigt regning men lyckad måste jag nog allt ta och säga =)
I fredags så var det kalas för alla som fyllde år så det blev en lååååång dag men mysig för på kvällen så satt vi i familjen Fransson samlade i soffan och kollade på film....Det är ju sällan hela familjen är samlad i och med att Madde bor i Stockholmo och Jonas han är mest med sina kompisar eller så kollar han på film i sitt eget rum....Det är så mysigt att umgås hela familjen =)

I lördags så spenderade jag och Madde hela dagen ihop hemma hos mig....Nu när hon har åkt hem så saknar jag henne så mycket att det gör ont =(
Det är helt sjukt att vi är tvillingar vi är ju verkligen inte lika nånstanns....
 



På kvällen igår så var vi bjudna till Jessie och Patrik på lite förfest som var ypperligt trevligt....Vidare till Twin där det var på tok för mycket folk som vanligt men man får göra det bästa av det och försöka shaka loss ändå....Den fylliga ändan ska väl vara till någon nytta också än att bara spanna in den haha...

Glömde ta bilder igår, jag ska bättra mig gott folk...

Idag vaknade jag och Madde rätt tidigt och kollade på film medans vi väntade på att päronen skulle anlända med fikat till oss....Dagen har gått så fort idag för vips så var det dags för SÖNDAGSKLUBBEN med Fia och Linus =)
Ikväll blev det biofilmen Trollkarlens Lärling som jag kunde varit utan faktiskt men jag hade ju fint sällskap i alla fall och bara det är ju guld värt....


Det var så varmt ute ikväll så det fick bli barbent men det är ju knappt att man vågar visa sina likbleka ben....Fast det blir det ju ändring på snart weeeeeiii =D

Näää nu är det allt dags för sängen....

Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0