Big Smile Maggie =)

Igår hade vi en liten avslutningsmiddag för våran kära vän Maggie...Även hon ska ge sig iväg upp till Stockholmo för att leva i storstadslivet....

Med det här leendet kommer hon att komma långt när hon ska gå på arbetsintervjuer eller vad tror ni ?? ;)


Gårdagen var väldigt rolig med mycket, mycket skratt och shakande på dansgolvet på Karlssons....Det hälldes en drink över Fia utav en kanonfull brud och vi som känner Fia vet ju vad resultat av det blev....Fia tog tag i hennes glas och hällde ut drickat som var kvar i glaset och kastade glaset rätt i golvet....Bruden blev chockad när glaset försvann när glaset försvann ur handen på henne och Fia skrek till henne:

Om man är så full att man inte kan kontrollera sitt drinkglas utan att hälla den över folk så ska man fan inte ha något glas alls....

Gud vad jag skrattade....Och den stackars bruden gick och skvallrade för alla sina kompisar så Fia fick lite onda blickar under kvällen....Om blickar kan döda alltså....







Gårdagens outfit var så svart/vit så det fick bli mina gula recerhandskar som en liten krydda ;)



Imon börjar jobbet igen så jag ska faktiskt ta och hoppa i sängen och sova några timmar och ladda om batterierna innan powerwalken imonmorron....Så jag får ta och berätta lite om min resa imon...

Peace Out!
<3


Kommentarer
Postat av: Maggie

Hahaha! Vad är det för gammal bild du har hittat?! Söta du! <3 pusss

2010-08-23 @ 20:17:26
URL: http://buongiornomailano.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0