Why, Why, Why....

En sak som jag kan bli lite irriterad på är människor som tycker sååååå synd om sig själva och att allt ska vara sååååååååå jobbigt....Varför inte vända på pannkakan och se möjligheterna istället för omöjligheterna och göra något åt det istället??!!!

Göra det bästa av situationen!

Ta tag i en enda och börja med en liten ändring....Det gör skillnad....

Nu ikväll efter att Vickan åkte hem så satt jag och läste lite bloggar och vad är det med alla denna dag egentligen??!!!....Den ena efter den andra ska ha bloggpause för att dom har fått elaka kommentarer
(Svenk avundsjuka)....Jag kan förstå att man inte kan ta hur mycket skit som helst och man blir inte direkt lycklig av det heller men är man lite "kändis," så är det något man får räkna med att få rätt ofta....Varför inte ta bort kommentarfältet för ett tag och köra på bara????....
Många använder ju sin blogg som en dagbok, en avskrivare helt enkelt....Och som jag vill minnas det så var dagböcker till för att skiriva ner händelser, känslor, frågor som man aldrig får svar på haha =P

Den är så fin när man började med:
KÄRA DAGBOK! 
Jag undrar......................

Fastän att man visste, att svaret på frågan inte kommer att stå i dagboken när man ska skriva i den nästa gång haha.....


Vet inte varför jag slösade tid på detta egentligen, är la trött på en del människor helt enkelt....Och jag vet att det bara är att sluta läsa bloggarna men grejen är ju att jag vill läsa dom =P

Jaja nog om detta, nu till något helt annat....JAG VILL HA EN HUND!!!!
JAG SKA HA EN HUND!!!! (En dag)
Ohhh tänk en sån här liten hårboll....Jag blir ju kär....

 
(Bild tagen från blocket.se)....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0