Dålig uppdatering igen =P






Jaaa det är smisk som gäller för mig snart..Jag har varit jätte dålig på att blogga men jag har vare sig haft tid eller lust ärligt talat....Det känns som att jag borde ta och bosätta mig på jobbet snart....Jobbar ju hela tiden....Fast idag och imorgon är jag ledig weeeeeihow =)
Så idag har jag en riktig slappisdag, jag ska inte göra nått vettigt förutom att gå och träna en stund senare ikväll..Men i morgon blir det andra bullar, då ska jag åka ut till Kaxholmen till lilla farmor och baka lussebullar och pepparkakor....Det ska blir så mysigt att åka ut dit och njuta av lite ledighet =)








Peace Out!!
<3


Kommentarer
Postat av: Cicci

Heeeeej Alex! Allt bra? Har just skrivit ett inlägg i min blogg, där du är lite delaktig. ;)



Och du, träningsbyxor (dom typ är i samma material som löparbyxor, så där lite prassligt, fast inte så smala nedtill) MED DRAGKEDJA vid fickorna. Kan man hitta de hos er? Jag letar som en galning efter sådanna, för Björn önskar sig de! Men de finns inga svarta, med dragkadja någonstans! :(

2010-12-17 @ 08:14:41
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0