Hmmmmm.....


Gissa vad som är på gång ;p

Nästa lördag så hoppas jag på att många är så sjukt köpsugna mouahahahaha...




Idag har jag hunnit med en massa grejer...Dagen började med att pulsa i 1 meterhög snö till jobbet kl 11:30...Sedan pulsa i en halvmeter snö hem från jobbet kl 16:00 då dom hade skottat "lite"...När jag kom hem så lagade jag en jätte god maträtt till Vickan och mig...Jag lovade att bjuda henne på mat och efterrätt om hon ville hjälpa mig och rensa ut på min vind..Och det gick ju kalasbra =)
Det är helt galat vad massa grejer man har som bara ligger och väntar på att bli använt...
Nu är det drygt en vecka kvar innan jag förhoppningsvis blir av med allt på ett eller annat sätt..

Nää nu är det snart dags för sängen om en liten stund...Hoppas min förkyldning har gått över helt tills på tisdag så jag kan börja träna nån gång...Snart är det så illa att jag börjar klättra på väggarna =(
Jajaja håll tummarna för mig nu så att bacilluskerna försvinner från min näsa ;)
Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0