Jag hatar 3...

Igår hade jag ingen täckning på verken min mobil eller på mitt internet stick från 3...Jag kände mig så hjälplös...Så igår låg jag i soffan hela kvällen och kollade på massor av filmer och bara tog det lugnt och laddade inför idag...
Jag och min farbror hade ju våran bedminton premiär idag kl 10....Sedan var det jobb från 12-16 och sedan step i 1 timme..Så jag tyckte att jag förtjänade en godisbit eller två ikväll ;)
Tydligen så tyckte Sara att hon också gjorde det för det blev en varsin godispåse....



Loppisen igår gick hyffsat bra...Men man blir ju något irriterad när tanterna ska börja pruta 1 kr...Det är ju helt sinnes asså....Jag menar när jag säljer ett plagg för 20 kr så ska dom pruta ner det till 19 kr...Vem vill ha en massa mynt och skit lixom...Jaja nu är det över i alla fall...Lär ta ett tag innan jag skrapat ihop så mycket grejer igen =P

Jaha jaaaa igår så åkte ju mina fina flickor TjejVasan...Jag är så stolt över er....


Natti natti på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0