Underbara söööööndag....

Jaaa vad har jag gjort för vettigt idag dååå kan tänkas....Hmmmm inte ett skit...Eller jo jag har ju faktiskt tränat step och tro det eller men den lilla spetan Vickan fick jag med mig också...Aaaa ni läste rätt Vickan har tränat för första gången på 100 år..Hon försöker gå upp i vikt på "rätt" sätt så nu ska hon få följa med mig på en massa pass framöver =)
Hon måste ju få lite kött på benen så att säga...


Jaa denna bild är från forntiden då vi gick i högstadiet men det här är Vickans riktiga jag...Haha...











Denna lilla dam gör verkligen så att jag mår bra...Vi är lite som helan och halvan...Och nu snackar vi bokstavligen...Haha...Love ya honeypuff...


Kommentarer
Postat av: spetan

vad gullig du är. Nu blev jag rörd i hjärtat. Ogillar dock gitarrkortet... =) Love you tooooo baby

2010-02-08 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0