23 ÅR!!!

Hipp hipp hurra i dag är det våran födelsedag =)
Jaa då var man fyllda 23 år och det känns precis som vanligt...
TACK för en superkväll igår tjejer..Vad skulle jag ta mig till utan er..Tack för att ni finns..

                      Minnie Birthday Cake Clipart

GRATTIS TILL MIG!

Igår så bjöd jag hit mina damer på en vinkväll som inte hade något tema...MEN jag hade ett krav för att få tillträda min lilla lägenhet...ALLA SKULLE HA RÖDA MÅLADE LÄPPAR...
Jag la ut lappar utanför min dörr med alla namn på...När tjejerna anlände så skulle dom ta upp sin lapp med sitt namn på...Göra ett läppavtryck, ringa på dörren och skicka in den genom brevinkastet för att sedan få ett godkännande för att få komma in...Vissa avtryck var lite svaga men tillslut så fick alla komma in ;)



Jag måste visa några jätte fina bilder som jag tog när jag och pappa tog en riktig långpromenad i det kalla vädret ute i Kaxholmen...
   
                                                                             Lilla pappa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0