Kanonhelg =)

I fredags så var Vickan här och mös lite framför tv:n med mig...Och hennes vän vinflaskan var också med på ett hörn..I hennes hörn vill säga haha..Jag jobbade ju igår så Mr Vin fick inte mysa med mig den kvällen...Fast igårkväll fick han komma på besök när jag hade två kompisar här...Det var ju inte planerat att det skulle bli på det viset...Planerna var att jag skulle agera taxi åt päronen för dom var bjudna på en 60-års fest men pappsen skulle jobba idag så han ville köra själv...
Så igår blandades drinkar hejvilt här..Men så kul vi hade det ;)
Det blev till slut en kväll på Karlssons som det brukar bli numera...

Bara för att det var lite kallt ute igår så tog vi taxi upp dit..
När vi kom till rödljusen vid velvet så stod det massvis med taxibilar tomma hela vägen upp till juneporten..Jag frågade taxichauffören varför dom hade taxiparty just där haha..
Chauffören sa:

Jaa,
dom är ju inte vana vid att köra taxibilar, dom använder ju kameler annars vettu..

Lite rasistiskt men det var kul när han sa det haha...






Björn Borg ville vara med på ett hörn =p

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag och Nermina åkte pulka en stund...Det var kul...Man känner sig lite yngre igen =)
I veckan tänkte vi åka skridskor..Det var ju ett tag sedan man gjorde det...
Nää nu ska jag kolla film innan sängen väntar..Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0