Mästare i köket....NOOOOT!

Herregud jag trodde det började brinna i köket för en stund sedan....Satte mig vid datorn en stund för att vänta på att min couscous skulle svälla men jag hade tydligen glömt stänga av plattan...
Satt och pratade med Nermis på FB en stund och tyckte att det började lukta konstigt sen såg jag att det kom rök från spisen..Som tur var så gick allt väl..Det brändes inte ens fast i min magiska kastrull som jag fick i julklapp av päronen..Min mat blev väldigt god mmmmm mummmmmma ;p

I helgen som var så har jag inte hunnit blogga något tyvärr det har varit fullt upp hela tiden..
I fredags efter jobbet var jag hembjuden till mitt gudbarn Oliver för han har precis fyllt 7 år...
Helt sjukt vad tiden går fort..Det var mys att få god mat och tårta...


Stackarn satt och väntade på sina paket medans alla satt och pratade minnen och skrattade så taket höll på att lyfta..

Jag fick känna på livet som rik för en liten stund...Det känndes lovely....






Efter en kväll men släkten och med mycket gott som gled ner i magen så fick jag köra hem familjen Lundin eftersom Mr vin hittade fram under kvällen...Snäll som jag är så är det klart man ställer upp...Skulle ändå jobba hela lördagen..
Efter jobbet i lördags så bjöd jag hem Vicke vire och Jessica på en film kväll och även här hittade Mr vin fram till johan falk filmerna...Det är så skönt att inte göra ett skit ibland och bara umgås med vänner och må oförskämt bra en stund...

Efter massa onyttigheter efter både fredag och lördag så blev det hårt pass på fisis & fläskis...
Jaaa det är sant mina demer och herrar det har börjat luftas på passen igen..Jag tror att jag ska införskaffa mig en gasmask...Det är ju värst på söndagar då många tydligen har bakisfisar eller har degen efter andedräkt av vitlöksbröd och sånt....USCH säger jag....Tandkräm och tandborste är till för att användas..Hissen har tydligen fasnat på halva vägen upp hos många haha...
Jaja nog om det...Imon är det dags för ett step pass igen på kvällen efter jobbet och på onsdag och på torsdag och på lördag också...I lööööve it.....Kanske byter ut torsdagen mot ett löp pass istället...

Nää nu ska jag sussa en stund innan det är dags för jobb igen...
Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0