Stolt =)

Nu är jag stolt över mig själv....Jag har inte sprungit på ett tag nu på grund av att jag opererade bort tänder och har varit förkyld osv....Har tränat i 2 veckor nu rätt hårt för att få upp kondisen igen...Som alla vet dom tränar på FRISKIS OCH FLÄSKIS så är det alltid överfullt där på kvällarna och efermiddagarna så det man får göra för att ens komma in där är att boka pass vilket inte gör mig nåt men ibland vill man ju gå på gymmet också....Det är surt när man alltid får köa för ens komma in på gymmet och sedan vända vid dörrposten...Grrrrrr...
Men det jag vill komma till varför jag är lite stolt är att jag sprang från mig enda till esplanaden i Huskvarna på en 1 timma...Det är väldigt bra för att vara jag kan jag säga...
Har man rätt kläder och skor så går allt mycket lättare ;)



Nää nu väntar ett varmt bad med en badbomb som jag fick av fina Fia (www.fiathornberg.blogg.se)  i lördags...
Mmmm det ska bli skönt...


Kommentarer
Postat av: vikkan

vafan, varför hälsade du inte på mig då när du ändå var i krokarna ;)

2010-01-18 @ 23:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0