AW....

Jaaa hur ska jag någonsin kunna förlåta mig själv efter gårdagens After Work??!!

Jag tar det från början....
Efter jobbet igår så gick vi i TS gänget till Karlssons På Taket för att käka och ha det trevligt vilket det var också....Har inte haft så kul på jätte länge....Det blev massa diskussioner om röda eller blå ballonger, Nalle Puh, ex, spännande händelser som har hänt på TS och en massa annat kul....Det var mycket som avslöjades denna kväll haha....I alla fall så skulle vi gå vidare till Twin dit ALLA går nu på sommaren....Det som är så drygt är att dom inte tar kort i intrén...Så det var ju bara till att ta ut cash dårra....Att det alltid ska ta såååå lång tid för berusade människor att ta ut pengar asså....Snäll som jag är så hjälpte jag en väldigt full man att ta ut pengar till honom och som belöning så ville han ge mig 500 kr men jag sa att jag inte vill ha betalt för min snällhet haha....Men sedan tryckte han ner en 100 lapp i handen på mig och så fick jag en bamse kram av mannen som sa att det borde finnas fler av så snälla och söta flickor....Jag undrar om han hade sagt samma sak om han kännde mig??!! =P
Det blev mycket skratt denna kvällen....
Nu vidare mot Twin som vi inte kom in på pga att Therese var för ung....Ändå så försökte vi med att Pia var hennes mamma....Stenhård vakt som var ett huvud kortare än mig....Om det var någon som behöver högklackat igår så var det vakten ;p
Jahopp och nu då tänkte vi....Hmmmm....Vidare mot Bishops där jag aldrig hade satt min fot....Rätt trevligt ställe faktiskt....Efter en stund var vi trötta på att stå och hänga med våra vingliga ben så vi vinglade vidare till ÅTERVINNINGEN, ICA (Gammalt kött i ny förpackning)....Jaaa ni läste rätt....Velvet....Jag som har lovat mig själv att jag ALDRIG ska gå dit innan jag är 50 år....Usch och jag skäms så....För det första att jag gick dit, och för det andra att jag tyckte det var roligt där....

All musik som spelades var remixad till ett jätte högt beat och min första tanke var hur i helsike ska dom äldre hinna och röra sig i takt till denna musiken sedan fattade jag vinkeln det är ju precis det som inte gör....Det blir bara roligare för DJ:n att kolla på alla som tror att dom hinner med i beaten haha....I varje hörn så satt det nån gubbe och sov....Beror det på spriten eller åldern???? Haha....









Kvällen var väldigt rolig och slutade bra =)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0