Den här texten är bara för bra ;)






 Denna texten stod på en T-shirt som jag hittade i Karlsborg häromdagen....Hela texten syns inte så bra men det ska stå:
Jag kan inte få SPARKEN slavar måste säljas!

Den är så klockren tycker jag haha....


Jaha vad står på schemat idag då??!!
Jo här ska det firas födelsedagar så det står härliga till....De som ska firas är: Jonas 20år (min bror),
Mamma 55år, Pappa 59år, Adam 8år (min kusin), Emma 18år (min kusin)

Så idag blir det en massa gotte att äta mmmmmm....Lika bra att jag börjar förbereda mig på en lååååååång löprunda imon....
Imonkväll blir det heller inte så lugnt då vi ska på fest hos Jessie och Patrik....Vi kommer antagligen sluta våran kväll på Twin som man alltid gör på sommaren ;)

Nu är det bara 1 endaste vecka kvar innan jag ska iväg i 2 veckor och det ska bli sååååååååååå lovely....
Min bror ska bo i min lägenhet så vi får la se om den står kvar när jag kommer hem haha....

Näää nu ska jag ta och hjälpa till så mammsen inte går i taket av alla som tjatar och springer i köket....

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0