Hur fin får man vara egentligen??

Jag kom precis hem från bion nu....Jag är helt uppslpelt utav filmen ECLIPSE....Dessa filmer är inte bra för min hälsa asså....Jag blir helt till mig när Taylor Lautner dyker upp på duken....Hur i helsike kan en enda männsika påverka en så????




Jag undrar ju varför inte denna heta varelsen dök upp på min födelsedag i år när han är månadens hunk??!! Hmmm....







Jag måste nog börja förbereda mig mentalt innan jag går på nästa Twillight filmen Breaking Dawn som kommer ut 2011....

Oooooh jag behövde verkligen det här....Nu mår jag bra igen och är en skvätt lyckligare....Hoppas jag drömmer en massa drömmar som blir sanna =D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0