Hur kan man??

Det en en sak jag verkligen inte kan förstå och jag lär ju aldrig göra heller om ingen kan förklara det för mig....

Hur kan man röka när man är gravid och efter när barnet är fött??
Hur fan tänker man då?? Vill man att ungen också ska bli beroende av cancerpinnen eller??

Svaret jag har kommit fram till på min egen hand är att man måste ha IQ badboll asså....


Idag när jag var ute en snabbis på stan när jag hade lunch så såg jag ett gäng väldigt unga mammor som stod och rökte rätt över barnvagnarna....Den ena ungen var ju för fasen nykläckt....Jag blir så himla förbannad på sånt....
Vill man inte sin lilla ängel ska må bra och vara frisk liksom....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0