Karlsborg!

2:a dagen på min semester så blev det en utflykt till Karlsborg med päronen samt familjen Alf....Det var så mysigt och vi hade verkligen tur med vädret idag....Solen och jag har börjat reda ut våran lilla konflikt känns det som.... *Äntligen*

Vi gick en guidad tur på Karlsborgs fästning och fick se en massa skoj....Det kändes precis som på historialektionerna när man gick i skolan...Fast med lite action i nu då förstås....Även att det var lite mer action så kunde jag dock inte undvika att gäspa ett antal hundra gånger haha....

Att vi fick en guide som var ungefär 150 år gjorde ju inte heller saken till den allra bästa direkt....Jag hade hellre velat ha den här finingen ;)

Ok han syns ju inte så mycket på bilden men IRL så var han fin i alla fall ;)

Efter ett tag när vi hade vandrat runt bland alla murar och hemliga gömmor så började det bli lite långdraget så jag bestämde mig för att gå loss på plastdockorna istället....



Får jag ingen riktig karl så får jag la ta och nöja mig med en i plast dårra =P


På väg hem till Jönnet igen så var vi ju bara tvungna att stanna till i Hjo och ta en härlig mjukglass....Mmmmmmmummmms....



Imon kommer Paddan hem =) (Min tvilling syster)
Då ska vi umgås i massor och bara ta det lugnt i några dagar....Ibland saknar jag henne så mycket att det faktiskt gör lite ont i mig....Men det behöver ju ingen av er berätta för henne för då blir hon så mallig....

Näää nu är det dags att sussa....Imon är det en joggingtur som står först på schemat....

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0