Många tårar....

Jag vet inte vad jag ska skriva....



Jag hittade en dikt om tårar som jag tycker är så fin....Så här kommer den....


Tårar


På kvällen rinner tårarna

I mörkret faller de

De fälls för dig och mig

För oss, som vi var

Som vi hade det

Tårar utan mening

Tårar med sorg

Tårar för det jag inte förstod

Tårar för att du ändå log

Fastän du hade detta mörker inom dig

Tårar för att du inte berättade för mig

Tårar för att jag inte kunde hjälpa dig

Jag gråter för den tid vi hade tillsammans

Jag gråter för den tid vi aldrig kommer få

Tårar för att jag försökte men ändå inte kunde nå

Nå in till ditt hjärta och din själ

Såsom du nådde mig och mitt inre

Du lämnar ett stort avtryck och tomrum

Jag är ledsen för att jag inte hann

Ledsen för allt jag kommer vilja säga men inte kan

Tårar för att det är verklighet

Tårar för att det är sant

Tårar för oändlighet

Tårar för att du försvann



Kommentarer
Postat av: Madeleine .B.

Den var jätte fin, blir nästan rörd :)

2010-07-22 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0