Nya skor =)

Igår morse när jag va ute och sprang min lilla morgonrunda så fick jag plötsligt sketa ont i mina fötter....Aj, aj, aj..Så det var nästan så jag fick ge upp och gå hem men en kämpe som jag är så tog jag mig runt =)
Sista biten sprang jag dock barfota i sanden längst med Vätterstranden....Bra skit det där att springa i sanden....Det är jobbigare....

När man får ont i fötterna av skorna så är det ett tecken på att dom är utslitna så då måste man köpa nya....
Så nu ska jag slänga ut mina kära NOOSA



och byta ut dom mot TRIUMPH....


Jag har haft dessa innan och dom är helt underbara att springa i....Inte den snyggaste färgen men jag behöver ett par nu liksom....Jag var ju i GBG förra veckan på TS centrlen och tjuvkikade lite på vårkollektionen på skor och kläder och jag kan medela att våren/sommaren 2011 kommer bli FÄRGSPRAKANDE!!!!
ÄNTLIGEN!!!!

Jag älskar när det är mycket färg....Alla ska jämt ha svart, svart, svart.....Booooooring!

Nää färg ska det vara då blir man så mycket gladare....På tal om gladare så var jag på Step idag och gud vad jag har saknat det....Jag har mest cyklat och sprungit nu när det har varit så fint väder ute....Men till hösten så ska jag bosätta mig på Fisis & Fläskis igen....

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0