Typiskt asså....

Idag hade jag planerat att ligga ute i solen hela dagen men tydligen så ville inte solen måla min fluffiga kropp brun idag....Den gömde bakom molnen under hela dagen idag....Ohhh lite irriterad blir man ju....Menmen inget jag kan styra över tyvärr....



Så idag har jag inte gjort ett skit förutom att springa på kvällskvisten....Det var verkligen jätte skönt att röra på sig när jag har legat i soffan hela dagen och kollat på en massa filmer som jag inte har sett innan....Det är skönt att bara vara ensam ibland....

Nu är det inte långt kvar till semstern i alla fall som är mer än välkommen nu känner jag....Jag vill bara släppa allt och vara för en stund....Det har varit mycket nu sista tiden, svåra beslut att ta ställning till....

Något som jag har funderat på idag är vad jag ska göra med mitt liv??
Planer för framtiden och sådana jobbiga saker....Jag har några mål som jag ska ta itur med innan jag fyller 25 i alla fall....Vad det är det kommer ni att märka när det är dags ;)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0