Vilken fin liten familj!

Detta inlägg vill jag tillägna Fia och Linus som är det perfketa paret....Dom är verkligen som gjorda för varann....De kommer att så fina barn sedan när det är dags att utöka familjen ;)



Ikväll bjöd detta fina par in mig på middag som var så god att jag höll på att trilla av soffan....Det var riktigt mmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuummmmmaaaaaaa =)



Och såhär såg jag ut kvällen till ära....Scarfen fick sättas på när jag skulle ut för jag orkade inte ta me paraply ut....Det hade ändå bara blåst bort i stormen =P

<3


Kommentarer
Postat av: Cicci

På bilden ser de ut som om de redan utökar familjen. ;) Fast, de kanske bara är tröjan som gör att de ser ut så på henne :P

2010-08-03 @ 17:57:40
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0