Nästan ledig....

Varför ska man aldrig få vara helt ledig för??
Alltid är det nånting som ska göras eller så har vi möten på jobbet....Men det är ju sol ute idag så det är ju skönt i alla fall....Tänkte att jag skulle ta och bege mig bort till kära faster sedan och låna deras trädgård så man kan få några soltimmar idag ändå....Håller nämligen på att göra min favosyssla, nämligen tvätta....NOOOOOOT....Jag hatar att tvätta det enda som är bra med det är att jag måste springa nerför alla jädra trappsteg och sedan upp för alla trappsteg igen....



Om jag köper en egen tvättmaskin någon gång i mitt liv så ska jag ha en sån här fin och lyxig sak....Det kommer nog kännas "lite" roligare att tvätta då....

Näää dags att hämta upp tvätten nu....Suck.....

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0