På fredag....

På fredag så kommer det bli en sorglig dag för många av oss....Då ska våran kära Armin begravas ='(
Jag har fortfarande inte riktigt förstått att det är sant att Armin har lämnat oss....Allt detta har fått mig att tänka tillbaka på mina andra kära som har lämnat våran lilla planet, och hur det tomt det känndes efter en beravning....Då är det lixom över på riktigt...

Det kommer att fällas många tårar denna dag för våran kära Armin




Oh Armin du är så saknad ska du veta <3
Jag hoppas att du kan se ner på oss där ifrån där du befinner dig nu och ge oss en liten knäpp på näsan då vi gör något dumt som du inte tycker att vi borde göra....

Armin, Armin, Armin
varför skulle detta just drabba dig....Jag kan inte förstå....Hjälp mig förstå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0