Släng er i väggen....

Jag var på bio med mina fina damer igår, fasen vad vi skrattade åt Samatha....Oooh jag skulle vilja vara mer som hon....Framgångsrik på alla sätt och vis och ha en så jävla snygg kropp....Jag är avis från topp till tå....

Släng er i väggen alla filmkritiker....Sex And The City 2 var ju gudomligt BRA!
Jag mår alltid så himla bra när jag kollar på SATC....Dessa damer gör verkligen livet lite roligare....



Efter bion så gick vi en sväng till Twin där det var sjukt mycket folk som vanligt...Det är helt otroligt vad Jönköping vaknar till liv så fort solen kommer fram....Och denna solhysteri oj, oj, oj man blir ju lite rädd asså....

Kvällen blev väldigt lyckad....

Nu är det dags för en löprunda....Tanken var att jag skulle ut och cykla en långrunda efter jobbet idag men det blåser så himla mycket ute nu...I och för sig så skulle ju det vara det perfekta sättet för att förhindra framtida rynkor....



Det lär ju bli ungefär samma effekt som när vickan äter haha....


<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha alex vad taskig du e.. LÄGGA UT MIG SÅDÄR. Nu kommer jag inte få en lugn stund... alla kommer vilja ha mig nu ;-)

2010-06-06 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0