Då var det bevisat...

Folket är lika nervösa på Sliver som dom är på Karlssons om inte värre....Det osade nåt så in i *urk*
Kvällen började med inflyttningsfest hos Vickan i hennes fin fina lägenhet....Temat för kvällen var ju grönsak....De flesta som var på festen hade riktiga dräkter på sig....Allt från blomkål, majs, gurka till morot....Själv så sattsade jag på EN GRÖN SAK istället nämligen mina racerhandskar....

Så dessa fast gröna ;)


(Jag kan inte lägga upp några bilder från kvällen för min mobil är på lagning än)


Festen var jätte kul men jag och Sara kännde att vi ville dansa loss ordentligt så vi åkte till Sliver och dansade så in i....Med Sara har jag alltid lika kul =)
Love ya honey

I vilket fall så var kvällens låt SEX ON FIRE (remix) med Kings Leon....Vilken underbar låt det är....Jag får rysnigar av den....Ooooooh det är härligt...


 



Lay where you're laying, don't make a sound
I know they're watching, they're watching
All the commotion, the kiddie like play
Has people talking, talking

You, your sex is on fire

The dark of the alley, the breaking of day
The head while I'm driving, I'm driving
Soft lips are open, knuckles are pale
Feels like you're dying, you're dying

You, your sex is on fire
Consumed with what's to transpire

Hot as a fever, rattling bones
I could just taste it, taste it
If it's not forever, if it's just tonight
Oh, it's still the greatest, the greatest, the greatest

You, your sex is on fire
And you, your sex is on fire
Consumed with what's to transpire

And you, your sex is on fire
Consumed with what's to transpire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0