Hörrni gott folk.....

Jag har kommit på varför folk FISER så mycket ute på krogen....Det är ju för att dom är ju så nervöööööösa såklart =P
Det maåste ju bara vara så....haha....Tänk man vet ju inte vem man kanske kan få hem över natten haha...
Jag fick ju sällskap med mig hem, men inte behövde jag släppa loss så skinkorna fick klappa händerna för det =P


Kvällen började hemma hos Nermis där alla vi tjejer genast satte igång och kackla som yra höns i en hönsgård....Det är så himla kul när alla ska prata imunn på varann....
Jag som var tvungen att hålla mig ifrån hallonsaften denna gången har nog aldrig haft en sån rolig, nykter utgång nånsinn =)
Och detta beror ju givetvis på att mina vänner är de bästa som finns...
Efter Nermis så åkte vi ner till Karlssons där man alltid träffar en massa roligt folk....Men jag måste säga en sak till alla killar där ute asså....Den här fixdén om att göra en "buttgrab" inte alltid är så kul som det verkar =P
Imon kommer jag ha blåmärken överallt...Inte nog med att rumpan kommer vara helt prickig av alla "buttgrab" så kommer jag ha stora blåmärken över mina smalben på grund av att jag snubblade rätt över en kloss som står jädrit dumt till precis bakom en stolpe inne på Karlssons och den är givetvis svart som golvet och stolpen...Så om man tittar rakt fram när man går så blir man lite paff när man rätt som det är ligger på golvet och kravlar för att komma upp haha...Jaja det kan ju hände vem som men det roliga är ju att vakterna trodde att jag var kalasfull...
Kännde mig lite som Maddes kompis i Sthlm som ofta blir nekad att komma in på uteställen för att han har så gigantiskt stora och vattninga ögon...Lite kul...För det är ju sådan han ser ut haha... 


Jag fick inga bra bilder ifrån våra bravader ikväll tyvärr...Får ta och sno någon från Fia sen ;)
Nu ska jag sova tills klockan ringer halv 8 då imon då det är dags att ta medicinen...
Natti natti....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0