Hur mycket otur kan man ha då....

Inte nog med att jag inte får träna eller anstränga mig så länge som jag har ont i kroppen på grund av rosen...SUCK...
Min mobil dundrade i golvet imorse när  jag skulle slå av alarmet och hela displayen spräcktes och dog =(
Jag har ju bara haft min nalle sen 27 nov....Inte ens skyddsplasten har jag tagit bort än...Jag fick nog denna otur för att jag en gång skull är löjligt försiktig med en pryl från start lixom...Oj, oj, oj tänk om det kommer att kosta en förmögenhet att fixa den...Jag köpte ju min juvel kontant och den var inte billig kan jag ju säga...
Hur ska detta gå???



Om jag bara hade gått upp när Maggie ringde och väckte mig första gången så hade det här aldrig hänt...Varför skulle jag låta sängen ta makten och besegra mig till en 15 min extra sömn....Gaaah....
Jaja jag får hålla tummarna i 1 eller 2 veckor i hopp om att den ska gå att rädda....För 3 har ju inte det bästa rycktet om att vara dom snabbaste i stan med lagning...Nu ska jag gå och sörja en stund sedan sussa så jag vaknar i tid imon...
Natti natti....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0