Inventeringen är....

ÄNTLIGEN över....Herregud det kändes som en evighet idag...Att jobba fån 08:00-20:00 på en söndag det är ingen höjdare....Blip, blip, blip, blip, blip, blip, blip.....Usch jag HATAR det ljudet....

På torsdag så åker i alla fall jag och lilla Fia upp till madde och stannar några dagar...Det ska bli så kul att bara gå på stan och bara lulla runt lite utan att stressa....Oooooh jag vill att denna veckan ska gå fort....
Jag saknar Madde så...
Nää jag orkar jag jag faktiskt inte skriva nåt mera idag men jag ska bättra mig på att blogga mera....Det är så långa daga på jobbet nu när alla löparkläder och vårkläder ska ut i butiken....Snart kommer alla bikinis och boardshorts in också...Jobba, jobba, jobba, jobba var det jaaaaa....But I LÖÖÖÖVE my job...
Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0