Klantiga veckan....

Denna veckan har varit lite av en otursvecka måste jag ju säga...I måndags pajade ju mobben, igår tappade jag matburken i golvet precis innan jag skulle till jobbet och ikväll när jag skulle göra smoothie så åkte bananerna i golvet...
Och vad blir följden av det då tänker ni...
Jo det blir svarta bananer och jag hatar svarta bananer...Så jag tänkte att jag kan ju göra chokladmuffins med banan....Men vad händer då tror ni....Jo jag tappar först 2 ägg rätt ner på golvet...Och inte nog med det, när jag ska diska så stöter jag till bunken med vatten i rätt över hela diskbänken så det rinner ner på golvet....Så ikväll har jag laegat och torkat för ett helt år framåt....Haha...

 



Dags att sussa...Natti natti ;)
 


Kommentarer
Postat av: Vickan

Låter för mig som att du behöver en liten hjälpreda i köket.. Finns säkert billiga att köpa nånstans!!

2010-03-11 @ 12:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0