Ooooh vad skönt....

Det är att inte göra nånting alls när man är ledig....Jag har inte gjort ett skit idag på min lediga dag....Det har varit så skönt....Jag borde göra så här mer ofta....Inte planera en massa "jag måste"


Denna helgen som kommer nu så blir det en tuff helg med jobb, jobb och jobb med långa dagar...
Det är inventering som står på schemat....*suck*

Nu i veckan så har jag och Maggie varit riktga små arbetsmyror....Vi har nämligen flyttat om i halva butiken...Det är så fint och snyggt i butiken nu ska ni veta....Maggie och jag är ett bra Team...Eller hur Maggie ;)



Fy fan vad jag inte passar i sådan lugg som jag hade här haha...Usch denna bild ska raderas från min dator nu =P

Jag var precis inne och sökte på pumpa och då dök denna bilden upp....Tyckte den var lite rolig....Och nej gott folk det är inte inte mitt ass ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0