På min lediga dag....

Så har jag knaprat medecin, tvättat, städat och lagat mat...Jag har helt enkelt lekt hemmafru hela dagen idag....
Fast en färgglad sådan ;)


På lördag så ska alla tjejer äntligen gå ut wohooooow....Jag skiter i att jag inte kan dricka mig redlöst berusad på grund av att jag knaprar medecin....Jag ska ha kul ändå ;)
Teamat för denna kväll är DJURTEMA...Hur kul kommer inte det bli då??!!
Jag tror att det kommer bli så jädra kul med massa olika vrål från alla partydjuren....Oohhhh jag längtar...Men innan ferren så är det 2 jobbdagar kvar...Hoppas jag inte bilr sämre av bältrosen bara....Det skulle ju inte förvåna mig om jag blev sämre men nu ska jag inte måla fan på väggen...
Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på en film...
See ya...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0