Raketer...

Jaha då har man gjort bort sig igen..När vi stod i kön in till Imperiet och hade precis visat våra leg vad tror ni händer då?? Jo klantiga Alexandra tappar sin lilla partyväska rätt framör vakterna och ut rullar en tampong..
(eller raket som jag föredrar att kalla det)
Som kvinna gäller det ju att vara förbered på allt eller inget..Min kommentar till vakterna blev att:
Oj den raketen räknade visst ner till sin egen uppskjutning..
Vakternas kommentarer löd:
Ja här blir det inget ligg för dig ikväll, men du är väldigt glad även att det är den perioden i månaden..
Jag kunde bara inte sluta att skratta för sånt här händer ju bara på film i dryga komedier...
Jag ser det ju såhär, det är ju tur att man kan glädja andra haha..
Det var väldigt kul i just i den stunden =D
Kvällens kommentar kom från Fias mun:
Alex gå inte så brebent det kan du göra på vägen hem från krogen..
Vad hon nu menar med det, det kan man ju undra =P  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0