İbland blir det lite fööööör mycket uppmärksamhet....

Jaaa vad ska man börja???!!!
Igår när vi var på en marknad så kom det fram en polis till mig och ville först bjuda mig på mıddag och sedan en helkväll på disco....Det sjuka med det hela är att han va typ lika gammal som mın pappa....
GROOOOOOOSE....

Jag försökte att gå där ifrån så
 fort jag bara kunde men han vägrade låta oss gå....Lite scary men till slut så kom vi undan....Jag fick hans nr men det åkte ju direkt ner i papperskorgen mouahahahaha....


På marknaden så blev vi blåsta på en kamelridning....Vi ville ju bara ta ett kort men gubben sa att vi kunde få rida om vi ville....Och det är ju inte varje dag man får rida på en kamel...Sooo why not!
När vi hade rıdit färdigt så ville ju gubbaset ha betalt sååå klart....
20 lira per person, för en ridning på knappt 5 min....Det var ett skämt men det var ju bara till att betala gubbaset...


Sedan bestämde jag och Vickan oss för att vi skulle ta en sen kvällspromenad in till gammla Side för att kolla in läget lite vıilket jag ångrar idag....
Givetvis så träffade vi på ett gäng som skulle bjuda på drinkar hej vilt....Efter ett tag så
 gick det hela lite väl långt så vid 4 tiden på morronkvısten
 så skulle vi bege oss hem men även dessa ville inte riktigt släppa taget om oss...Den ena turken har ringt 5 gånger idag....Det som inte är så bra heller är att dom vet vilket hotell vi bor på....

Varför kan dom aldrig ge sig....Ett nej är ett nej....


Jaaaa det är allt en liten händelserik resa det hära och vi har hela 6 dagar kvar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0