Ibland tänker jag lite för mycket....

På livet och döden....Man blir ju helt knäpp efter nån minut....
Det som jag mest blir knäpp på är att jag vare sig jag vill eller inte, kommer att vara med om när mina kära går bort....Det är så himla hemskt men det är så livets gång är....

Alla har vi våra problem mer eller mindre....Och problem är till för att lösas....Vi gör det bara på olika sätt....

Men ifall man inte har några motgångar eller problem här i livet så skulle i alla fall inte jag uppskatta livet lika mycket som jag gör just nu....

Tänkvärda ord:

How wounderful life is while you're in the world...

Tryck ----> http://www.youtube.com/watch?v=13GD78Bmo8s&feature=related <---- Tryck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0