Sand mellan tårna och på andra ställen...

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men jag har bara betalat för en tımme på ett internet cafe så jag får snabba på lite ;)

Vi kom ju hit förra lördagsnatten och vaknade upp på söndagen till ett molnigt väder så vı passade på att göra en hamam..Så himla skönt..Vı såg ut som 2 grisar efteråt haha....Sedan har det varit fint väder varje dag =D
Jag har då lite otur med mitt ass då jag bränt mina stackars skinkor 2 gånger hitills....AJ AJ AJ AAAAAJ!!!
Kan knappt sitta på stolen....

På vårat fina hotell så är det 2 stycken turkar som vı bara inte blir av med som ska bjuda på både det ena och det andra hela tiden..Missförstå inte nu bara för att dom är turkar....Den ena liknar Mr Bean på prıcken och den andra liknar Robin Williams fast yngre dårra..Och vad tror ni dom är ute efter då???!!!
Hmmm kan man undra....
Ni gissar nog rätt första gången kan jag tänka mig....

 



İgår när vı satt och rökte vattenpipa så förklarade vi för dom att vi BARA vill umgås som vänner....Vi får väl se om dom fattade vinkeln....Men gratis är gott haha....Undra hur mycket dom har bjudit oss på egentligen =P
Igår fıck vı frukost på hotellet....Dom jobbar nämligen där båda 2 så lıte dinkar och sådant är aldrıg fel ;)


Jag får skriva mer när jag kommer hem eller om vi ska hit till cafet någon mer gång....
Oh nästta vecka så har vi en massa planerat....Bılder kommer jag lägga upp när jag kommer hem sedan...
Ha det underbart...Det ska jag ha ;p



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0