Sånt här händer bara mig....

I morse efter att jag hade varit på spinning så tänkte jag att jag skulle vaxa benen för en sista gång innan avresan till TURKIET =)
Men det gick inte så bra kan jag ju säga....
Eftersom att inte allt hår lossnade efter första gången jag vaxade benen i lördags så måste det ju göras en gång till....Skillnaden denna gången var bara att det lossnade FÖR mycket....Alltså jag flådde ena benet, plus under armarna....När jag märkte det på benet så hade jag redan satt dit remsor under armarna så det var ju bara att dra lixom....Det lossnade alltså skin istället för hår om ni inte hajade det =P
SMÄÄÄÄÄÄRTA!!!!!!
Det har svidit som fan hela dagen....Det är så typiskt, jag kommer ju få använda solskyddsfaktor 100 nu på ena benet....Sånt här händer verkligen bara mig....
Min nya bästa vän heter hädanefter Mr. Rakhyvel haha....





BIG NOOOOO!!!! --------->    <--------- BIG NOOOOO!!!




Jaaa såhär såg ju inte mina ben ut i alla fall....Snarare som prickiga korvar....

Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv en stund innan jag ska sussa....Natti natti <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du får köpa dig en epilator, det är grejer det :D

2010-05-06 @ 23:57:41
URL: http://ilovegabriel.blogg.se/
Postat av: Alex

Jaja nermis har också sagt att det är "the shit" lixom....jag får la ta och gå och köpa mig en sådan när jag kommer hem sen dårra =p

2010-05-08 @ 01:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0