Tillbaka i verkligheten igen....

Jaaa nu var man tillbaka till verkligeheten igen....Det har ju inte direkt börjat på lågvarv....Hela veckan är det jobb minst 10 timmar per dag på grund av att det är JÖNKÖPINGS MARKNAD på fredag....Så mina dagar består av att vara nere på vårat lager i källaren där det inte finns några fönster, dagens ljus lär jag ju inte få skåda denna veckan....Känner mig lite som en mullvad där nere i mörkret....



Min bränna bara trillar av mig mer och mer för varje dag som går....Så jädra surt men vad ska man göra =P
Hoppas grunden stannar tills jag ska åka på semster igen med päronen i sommar i alla fall....

Under denna resan så har jag insett att min nya passion är att resa....Det är så kul att se hur andra lever sina liv, kolla på historiska saker och se omvärlden lite....Usch nu låter det som att jag har gått och blivit en rikitg pensionär....Hhaha....

Jag kan tyvärr inte lägga ut några bilder från resan än för Vickan har kameran så det kommer blider senare ;)


Veckans höjdpunkt blir på  lördag då det äntligen är dags att inviga första "sommar" kvällen på TWIN....


Jag håller verkligen tummarna för att vädret ska tillåta detta så att vi kan sitta ute och dricka lite vin och bara mysa...Det har blivit lite av en tradition som vi i tjejgänget har =D

Oh jag längtar....

Näää nu ska jag sussa är helt slut efter en dag som denna...
Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0