Farsdag =)

Idag har mina älskade päron varit hemma hos mig för att vi har firat pappas dag idag..Utav mig så fick pappsen ett par jätte fina Timberland kängor, han blev så glad lilla pappsen..
Jag är så glad att jag har mina föräldrar och syskon <3
Jag bjöd päronen på världens godaste köttfärspaj (inte för att skryta) och till dessert blev det banan i ugn med lite vit choklad och chokladglass mmmmm mummmmmms..




Jag har införskaffat mig en limegrön fin yogamatta och 2 st yoga dvd:s så nu ska jag testa och se om det funkar att få ner min inre stress..Jag är villig att testa allt för att få bukt med mitt väbefinnande =P
Shit jag börjar låta som en pensionär..

Peace Out!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0