Höststädning!

Idag har jag varit ledig hela långa dagen....Så jag passade på att höststäda hela lägenheten....Jag har bytt gardiner och gjort det riktigt mysigt....Sitter här med en kopp te som smakar höst nu mmmmmmmmmm =)


Kom precis hem från Jessie där jag och Vickan har spenderat hela kvällen med båda SEX AND THE CITY filmerna....Jag känner mig så lycklig när jag har kollat på dom....Lite glamour är aldrig fel i vardagen ;)


 


Jag har funderat lite idag på vissa saker som är så onödigt att lägga energi på....Det är bättre att lägga sin energi på sådant som VERKLIGEN betyder något och som man får något tillbaka för stället....

Det finns sååååå många människor här på våran lilla planet som enbart bara tar energi från andra människor utan att ge någon tilbaka....De vill så gärna hitta något att klaga på, något att störa sig på. De vägrar att se outside the box...Folk hittar på så mycket skit och nonsens bara för att skapa problem för andra, sen vägrar de blint se sanningen i vitögat och stå för det dom har sagt eller gjort....

Lite irriterad blir man allt....Man ska väl ändå vara EGO på ett bra sätt eller????
Behandla andra som du själv vill bli behandlad, var det inte så det var????
 Ingen är perfekt så är det bara, men man kan ju försöka vara till det bättre i alla fall och bry sig om sina medmänniskor ibland....Att inte alltid tänka på sig själv utan ägna en tanke åt andra också någon gång....

Nu låter det som om att jag är bitter men så är det inte ;p
Mina hjärnceller har bara jobbat lite extra idag när jag har varit ledig....

Peace Out!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0